Dla małych firm

Prowadzisz małą firmę ? U nas znajdziesz odpowiednie oprogramowanie, kasę fiskalną lub zestaw do monitoringu.

Dla większych firm

Wdrażamy najpopularniejszy w Polsce systemu sprzedaży - Subiekt. Posiadamy w swojej ofercie wiele drukarek fiskalnych. Instalujemy alarmy i monitoring, opracowujemy strony www.

Dla biur rachunkowych

Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną biur rachunkowych. Prowadzimy sprzedaż i wdrożenie programów księgowych i płacowych.

Dla firm produkcyjnych

Systemy Insert wyposażone są w API ( sfera ). Za pomocą sfery tworzymy aplikacje wspomagające produkcję. Dla większych firm produkcyjnych polecamy Navireo.

wtorek, 25 sierpień 2015 05:48

Rozwiązywanie problemów z jakością połączenia u klientów

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Czasami wydaje się, że jakość połączenia powinna być bardzo dobra, klient widzi nadajnik, jednak gubi pigi i są długie czasy odpowiedzi. Przyczyn może być wiele.

 

1. Zaszumiona częstotliwość

Rozwiązanie

Logujemy się na mikrtotika , następnie

wireless -> registration

Znajdujemy do jakiej anteny jest podpięty klient ( uwaga klient może być podpięty do witualnego interfacu )

wireless -> interfaces

Znajdujemy antenę do której jest podpięty klient ( jeśli to antena wirtualna szukamy anteny macierzystej, master interface gdy w nią klikniemy )

Klikamy w interface , wybieramy scan, ustawiamy widoczne nadajniki według częstotliwości. Szukamy mało zaszumionych częstotliwości według kryteriów:

brak nadajników o dużej mocy

mała ilość nadajników

  • brak naszych nadajników
  • Następnie zmieniamy częstotliwość w:
  • interface -> wireless -> frequency

i sprawdzamy klienta ( ping )

Czytany 2011 razy

Copyright © 2020 AR-WAL S.J. . Wszelkie prawa zastrzeżone. Opracowanie strony AR-WAL S.J.