Programy pozostałe

Programy pozostałe (2)

Oprócz oprogramowania Insert w naszej ofercie znajdują się dedykowane programy branżowe, programy dla których jesteśmy subdystrybutorami, programy Microsoft i wiele innych. 

W tym dziale:

Programy subdystrybucja

Programy subdystrybucja (1)

W tej kategorii znjadziesz programy, które sprawdziliśmy i polecamy naszym użytkownikom. Możesz je nabyć u naszych partnerów lub używać darmowych wersji. W opisach produktów nzajdują się linki do tych programów

Zobacz artykuły...

Jesteśmy partnerem saldeo, wdrażamy nowoczesne rozwiązania w księgowości. Umów się na bezpłatną prezentację.  

Saldeo SMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego. Saldeosmart rozpoznaje zeskanowane dokumenty i na ich podstawie tworzy pliki do współpracy z programami księgowymi ( w przypadku insert są to pliki epp ). Więcej o saldeosmart.  

Dodatkowe informacje

  • Cena netto od 200 zł netto za moduł odczytywanie dokumentów
  • Cena brutto od 246 zł brutto za moduł odczytywanie dokumentów

Prowadzisz projekty wspólnie z innymi i dzielisz się z nimi dokumentami, chcesz mieć dostęp do aktualnych plików w pracy i w domu – Office 365 Business ma wszystko, czego potrzebujesz. W ofercie Insertu kupisz w niezwykle atrakcyjnej cenie. Dzisiaj praca przedsiębiorcy wygląda mniej więcej tak: w biurze pracuje na komputerze stacjonarnym, prowadzi prezentacje używając tabletu, w domu kończy sprawy na laptopie, a w międzyczasie wszystko kontroluje na telefonie. Ciągłe przesyłanie lub przenoszenie dokumentów jest uciążliwe, szczególnie, gdy zadania czy projekty prowadzi wspólnie z innymi. Office 365 Business rozwiązał ten problem. Roczna licencja na jednego użytkownika daje możliwość instalacji pakietu Office na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, z systemem Windows lub Android) i 5 telefonach.

Co zawiera Office 365 Business To pakiet najnowszych wersji najbardziej popularnych aplikacji:

  • Outlook – zarządzasz pocztą pocztą e-mail, spotkaniami, kontaktami i zadaniami, sprawnie komunikujesz się z pracownikami i klientami;
  • Word – tworzysz i edytujesz dokumenty; Excel – analizujesz dane, tworzysz ich wizualizacje;
  • PowerPoint – tworzysz prezentacje;
  • OneNote – cyfrowy notatnik, który masz zawsze pod ręką;
  • Access – tworzysz własne bazy danych;
  • Publisher – udostępniasz profesjonalne publikacje;

Bezpłatne aktualizacje; pomoc telefoniczną Microsoft w zdarzeniach krytycznych 24/7. Aktualizacje programów odbywają się automatycznie, co znaczy, że już nigdy więcej nie trzeba będzie instalować nowej wersji Office. Dodatkowo system zapisuje dokumenty na dysku wirtualnym, automatycznie tworzy ich wersje zapasowe i daje dostęp do plików wszędzie tam, gdzie jest internet. Każdy użytkownik ma do dyspozycji aż 1 TB przestrzeni. Dowiedz się więcej o Office 365 Business.

Dodatkowe informacje

  • Cena netto 395 netto rocznie
  • Cena brutto 485,85 brutto rocznie

Copyright © 2019 AR-WAL S.J. . Wszelkie prawa zastrzeżone. Opracowanie strony AR-WAL S.J.