czwartek, 22 kwiecień 2010 07:33

Reklama adwords analytics - słownik

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
skrót angielski polski wyjaśnienie
CPC count per click cena kliknięcia  
CTR click through rate współczynnik klikalności

CTR oznacza stosunek między wyświetleniami reklamy a liczbą kliknięć na tę reklamę. Mierzy się go w procentach..

Jeżeli reklama wyświetli się np. stukrotnie, a kliknie na nią 5 użytkowników, to ta reklama ma CTR w wysokości 5%. Im lepiej reklama jest ukierunkowana, tym lepszy CTR przeważnie osiąga
ROI return of investment zwrot z inwestycji ROI jest obliczany jako czysty zysk podzielony przez kapitał wydany na jego osiągnięcie, pomnożony przez 100. Wynik wyraża się w procentach i za jego pomocą określamy wydajność reklamy
PR page rank ranking strony według google  
Czytany 2427 razy Ostatnio zmieniany niedziela, 12 styczeń 2014 21:48
Więcej w tej kategorii: Google adwords »

Copyright © 2020 AR-WAL S.J. . Wszelkie prawa zastrzeżone. Opracowanie strony AR-WAL S.J.